Monitoring

Door het gebruik van professionele monitoring software controleren wij onze infrastructuur, servers en uw (web)applicaties 24×7. Naast de beschikbaarheid monitoren wij ook de laadsnelheid van uw website, servers en optioneel kan dit worden uitgebreid met het controleren van bestelprocessen, registratie formulieren en applicaties. Indien deze niet beschikbaar zijn of verminderd functioneren gaat het aantal bezoekers, klanten en gebruikers dalen.

New Relic: Application Monitoring

Door ons partnership met New Relic ondersteunen en installeren wij de New Relic Professional monitoring applicatie. New Relic geeft via een intuïtieve webinterface een overzichtelijk en zéér gedetailleerd inzicht van applicaties waaronder o.a. database queries, statements, errors, laadtijden van pagina’s en functies en problematische plug-ins of extensies. Door de inzet van New Relic is het voor ontwikkelaars mogelijk om veel sneller een (performance) probleem te lokaliseren en op te lossen. Daarnaast is het mogelijk om limieten in te stellen, zodat bij dreigende problemen ontwikkelaars vooraf worden geïnformeerd.

New Relic Transactions
Monitoring Rapport

Wereldwijde controlestations

Monitoring Wereldwijd

Onze netwerkinfrastructuur wordt vanaf 120 controlestations, verspreid over de hele wereld, 24×7 gecontroleerd op beschikbaarheid en performance.

Transactie monitoring

Monitoring Transactie

Optioneel met transactie monitoring worden vastgestelde stappen zoals login, winkelmandjes en formulieren met een echte browser 24×7 getest op een correcte werking.

Performance monitoring

Monitoring Performance

Wij monitoren 24×7 de laadtijd van een website, omdat dit een bepalende factor is van de gebruikerservaring, de conversie van bezoekers en de Google PageRank.

Meer weten over onze Monitoring?

Wij informeren u graag over de mogelijkheden. Laat uw gegevens achter voor een adviesgesprek of bel tijdens kantooruren:

 088 – 42 42 208

Marcel Dillingh
Marcel DillinghAccountmanager
Sven de Boer
Sven de BoerAccountmanager