Service Level Agreement

Bij onze diensten leveren wij een Service Level Agreement (SLA) waarin afspraken over de dienstverlening en beschikbaarheid helder worden vastgelegd. Wij maken hierbij gebruik van standaarden die zijn opgesteld door branchevereniging Dutch Hosting Provider Association (DHPA).

Service Management Rapportage

In een optionele en volledig op maat gemaakte maandelijkse Service Management Rapportage worden alle KPI’s, conform de Service Level Agreement, gerapporteerd en aangevuld met tickets, statistieken, performance, applicatie monitoring resultaten en een managementsamenvatting over de status van de omgeving. In de Service Management Rapportage geven wij ook advies wat betreft de capaciteit en beveiliging.

  • Persoonlijk aanspreekpunt

    Onze Service Managers  fungeren als centraal aanspreekpunt voor al uw vragen buiten het standaard supportproces.

  • Heldere afspraken

    Afspraken rondom de dienstverlening en aanvullende afspraken worden vastgelegd in een heldere Service Level Agreement (SLA).

  • Maandelijkse rapportage

    In de maandelijkse Service Management Rapportage worden naast KPI’s zoals gerealiseerde beschikbaarheid, performance en reactietijden ook adviezen ten aanzien van gebruik, kostenbeheersing en beveiliging gerapporteerd.

Meer informatie

Neem contact met ons op voor meer informatie over Service Level Agreement.

Meer informatie over Service Level Agreement?

Wij informeren u graag over de mogelijkheden. Laat uw gegevens achter voor een adviesgesprek of bel tijdens kantooruren:

 088 – 42 42 208

Jurgen Voogd
Jurgen VoogdService Manager
Maarten de Beer
Maarten de BeerService Manager